martes, 17 de marzo de 2020

Instruccións e tarefas de Inglés

Instruccións  da profe de Inglés.




English 6 EP
Ola nenas e nenos,
Ademáis das fichas que  iredes facendo en Liveworksheets.com  tamén  podedes acceder á páxina de recursos no blogue de aula:
SKILLS BLOG – Recursos para 6º
A medida que vaiades facendo as actividades  (elixiredes duas ou  tres diariamente para repasar os temas que levamos dado ),  podedes enviarmas ou, se non é posible, facer unha copia da pantalla e enviarma coma unha foto.
Se tendes algunha dúbida,  consultádeme, please!
O novo correo para comunicarvos comigo é:
Eu  poñereime en contacto convosco a través do correo

Teacher
Carmen
 

4 comentarios:

  1. Eu non teño o contrasinal do Liveworks ou como se diga.

    ResponderEliminar
  2. Ola,son Xosé.
    Poñede sempre quen fai o comentario....

    Xa lle pasei a Teacher a incidencia, pero podedes enviarlle un correo ao novo enderezo que vos deixou: inglessacoearce@gmail.com

    ResponderEliminar
  3. Boas tardes, son Enrique Aydillo.

    Eu xa sei que facedes o que podedes pero non me parece normal compartir entre varios a mesma conta de correo. Hai un montón de alertas de seguridade de Gmail e xa me dou por vencido.

    Unha aperta.

    ResponderEliminar
  4. Revisión de seguridad
    1 acción pendiente
    Actividad reciente relacionada con la seguridad
    9 eventos recientes
    Tus dispositivos
    Quitar la cuenta de Huawei P8 lite 2017
    Inicio de sesión y recuperación
    3 métodos de verificación


    Eu non son informático. Síntoo.

    ResponderEliminar