Novas tarefas para un novo trimestre. 14/04/2020
Ben, imos a continuar coa adquisición de competencias e estamos dispostos de novo a aprender a aprender..... Deixovos a continuación algunhas explicacións de Matemáticas, Sociais e Linguas, e unha serie de actividades a realizar nos próximos días.MATEMÁTICAS
Tema 9:
La superficie
Video complementario.
2.
Facede os exercicios que están punteados
nas seguintes páxinas. Fixádevos nas escalas
para pasar de unhas medidas a
outras.
3. Tarefa de investigación: Saber máis.
Debedes buscar información acerca das unidades de medida
lineal e de superficie que utilizan nos países anglosaxóns; e establecer as equivalencias
co sistema métrico decimal, expresando cada unha en metros. Facedes un pequeniño esquema e enviádesmo por correo electrónico.
Podedes utilizar
unha táboa deste tipo:
Unidades de medida anglosaxoas.
|
|||
Unidades de
medida lineal
|
Equivalencia en
metros
|
Unidades de
medida de superficie
|
Equivalencia en
metros.
|
1 polgada
|
1 polgada cadrada
|
||
***En canto
rematedes estes exercicios xa vos
enviarei máis por mail.
SOCIAIS.. TEMA 2: A IDADE CONTEMPORÁNEA.
Imos ver o
tema 2, sobre A Idade Contemporánea e o século XIX en
España.
-Mirade os vídeos que vos deixo nos enlaces, tanto aquí
coma no blog.
Video de Xosé: A idade contemporánea
Video de Xosé: A idade contemporánea
-Despois faremos os
seguintes traballos que teredes que
entregarme como moi tarde o 30 de abril. Que
sexan breves, concisos e que inclúan o fundamental.
Traballo 1:
A revolución Francesa:
1.
Data e causas.
2.
Ideas sobre as que se asenta. A Ilustración.
3.
Principios e obxectivos que se perseguían coa revolución.
4.
Principais ilustrados desa época que preconizaban esas ideas.
5.
Que cambios políticos e sociais supuxo esta
revolución para Francia.
6.
Bibliografía/webgrafía.
Traballo 2.: A Revolución Industrial
a)
Onde, cando e como xurdiu.
b)
Que cambios trouxo para o campo e as
cidades.
c)
Cales foron os principais cambios sociais e
económicos que se produciron na sociedade con esta revolución.
d)
Bibliografía/webgrafía.
Traballo 3: O
século XIX en España.
1.
A cultura e a arte no século XIX
2.
A sociedade no século XIX.
3.
A España no século XIX
4.
Bibliografía/webgrafía.
LINGUA GALEGA
Mirade o vídeo que
vos deixo no blog, e repasade
esta páxina.
Exercicios:
1.
Clasifica
as seguintes oracións en simples ou compostas e
segundo a intención do falante.
· Cando
saias, apaga a luz do teu cuarto
· Os
xogadores acabaron esgotados
· Carme
escolleu un libro de aventuras.
· Cando
che contou iso Andrés?
· Non
esperei por el porque xa era tarde
· Se
o queres, tes que encargalo na tenda.
· Oxalá atope
o camiño!
2.
Transforma estas oracións activas en pasivas.
§ O
concello rehabilitou o vello teatro.
§ Declararon inocente o acusado.
§ Apagaron
o lume os bombeiros de Lugo
§ O
rapaz comeu toda a merenda.
3.
Indica
de que tipo son as seguintes
oracións segundo a intención do falante.
· Garda
o material no seu lugar.
· Canto
ma alegrou a súa visita!
· Talvez
che caeran as chaves no coche
· Hoxe
non tiña pensado ir á piscina.
4.
Pasa
as seguintes oracións á voz activa.
a) A
noticia foi publicada por todos os xornais.
b) Aquela
cova foi descuberta polo veciño Xan.
c) As
probas serán superadas por todos os
alumnos.
vale xose
ResponderEliminargraciñas!!!!!
Moitas grazas !! 😉
ResponderEliminar